Od nového roku na nás všechny čekají změny v online prodeji a to ať prodáváme fyzické nebo virtuální produkty.
Tato změna zákonů dostala označení Tlačítková novela a to proto, že je mimo jiné potřeba změnit nápisy na tlačítcích u objednávky – kreativní popisky typu „To chci“, „Jdu do toho“ nebo „To potřebuju“ už budou pasé.
Kromě tlačítek je zasažena také oblast obchodních podmínek, reklamačního řádu, slev, referencí atd.
Když jsem se touto právní džunglí brodila sama, šla mi z toho hlava kolem. Na internetu je sice k nalezení spousta článků zdarma, ale všechny jsou tak obecné, že jsem se sice dozvěděla, co změnit, ale už ne NA CO to teda změnit, aby to bylo správně.
Míša
Daly jsme tedy hlavy dohromady s advokátkou Márií Chvajovou Staňkovou a vytvořily jsme Praktického průvodce, ve kterém se dozvíte:

Co všechno je potřeba změnit

vzorové texty do obchodních podmínek

praktický návod, jak to technicky provést na wordpressu
