Bez jasné definice ideálního klienta vaříš obsah jako polívku bez receptu. Doufáš, že to nějak dopadne.
Kristy

Máš pocit, že si tvoje produkty může koupit kdokoliv?
Zklamu tě, ale není to tak.
Stejně jako si člověk, který nemá psa, nepůjde koupit granule, tak si člověk, bez hlubší touhy změnit svůj život, nekoupí transformační program.
Chceš psát texty, které osloví a už nepustí?
Poznej svého ideálního klienta, najdi svoji magnetickou jedinečnost a vytvoř mezi nimi průsečík.
Mini balíček Tvůj ideální klient obsahuje:
Pracovní listy
60minutová konzultace
Potkáme se na Google Meet a projdeme společně pracovní listy. Doptáš se a ujasníme si nejasnosti. Po konzultaci budeš vědět, jakými slovy oslovit a přesvědčit tvé ideální klienty k nákupu
Videozáznam i PDF shrnutí
Aby ses mohla ke konzultaci kdykoliv vrátit, pošlu ti videozáznam. Navíc dostaneš PDF s tím nejdůležitějším, co jsme probrali, včetně tipů a rad, jak podpořit prodej tvých produktů (přesah do marketingu).
Profil klienta černý na bílém
Ukážu ti, jak si pomoci AI vygenerovat profil ideálního zákazníka (personu), do kterého budeš moct kdykoliv při psaní textů nahlídnout a ujasnit si, pro koho texty tvoříš a jakými slovy ho chceš oslovit
5 důvodů, proč je definice ideálního klienta důležitá pro texty na web nebo sítě

Budeš mluvit jazykem svých zákazníků – objevíš slova a prodejní argumenty, které jim sednou jak poklička na hrnec.

Snadno ukážeš, proč tvé produkty dávají smysl – přesně pojmenuješ problémy, které umíš vyřešit.

Přitáhneš ty správné lidi – otevřou se ti cesty, které vedou přímo k tvým ideálním zákazníkům.

Tvorba obsahu ti půjde od ruky – budeš tvořit přesně to, co tvoji klienti chtějí číst, slyšet a sdílet dál.

Budeš psát s radostí a jistotou – místo věčného tápání budeš na první dobrou vědět, o čem psát a proč.
Zaváděcí cena: 2 500 Kč
Reference
Kateřina Kaláčová
svatební koučka