Když poznáš pravé důvody, proč tvoji klienti nakupují právě u tebe, začnou ti velmi rychle proudit nápady na obsah, který je chytne a už nepustí.
Kristy
Proč i ty potřebuješ do hloubky poznat ideálního klienta nebo klientku?
Objevíš prodejními argumenty a slova, která osloví tvé zákazníky.
Přijdeš na problémy, které tvoje produkty umí vyřešit.
Otevřou se ti cesty, které přivedou ty pravé zákazníky.
Začneš tvořit obsah, který tvoji klienti chtějí vidět, číst nebo slyšet.
Zamiluješ se do tvorby obsahu, protože ti to začne dávat smysl.
Místo tápání a přemýšlení o čem psát, budeš na první dobrou vědět.
Co tě čeká?
Pracovní listy,
ve kterých najdeš spoustu otázek a provedou tě přes profil ideálního klienta nebo klientky až k sepsání prodejních argumentů a frází. Pracovní listy jsou v editovatelném PDF a jejich vyplňování tě bude bavit.
90minutová konzultace,
přes Google Meet, po které budeš mít jasno, kdo je tvůj ideální klient nebo klientka, budeš vědět, jak ho nebo ji oslovit a jaká slova při tom použít. Probereme všechny otázky a provedu tě k tomu si uvědomit, jaký obsah a kde tvořit.
Záznam konzultace,
ke kterému se budeš moct kdykoliv vrátit.
Porozumění tvému ideálnímu zákazníkovi je klíčové pro úspěšný web i prodej skrz sociální sítě. Obsah, který tvoříš, je klíčem k vyším prodejům. Když ho tvoříš správně, dostane se k těm pravým lidem.
cena: 1 900 Kč
Reference
Pracovní listy k identifikaci ideálního klienta jsou skvělým nástrojem, pomohly mi hluboce se zamyslet nad mojí ideální klientkou – nevěstou, nad způsobem komunikace s ní a nad tónem hlasu, který chci v komunikaci použít. Navíc jsou moc hezky graficky zpracované a příjemně se s nimi pracuje. 🙂
Kateřina Kaláčová
svatební koučka