SEO AUDIT
Dostaň se na vyšší příčky ve vyhledávačích.
🔍 SEO audit je přesně to, co potřebuješ, pokud máš webovky, kterých si Google zatím nevšímá.
Chceš mít jasnou strategii, díky které si Tě vyhledávače zamilují a přitom jsi SEO zatím vůbec neřešila?

SEO Audit Ti ukáže cestu, která povede k růstu Tvého byznysu. Dozvíš se, jak si Tvoje webovky aktuálně vedou a co udělat, aby se ve vyhledávačích dostaly do popředí.

SEO Audit Ti ukáže:

Co na webu vylepšit, aby Tě vyhledávače konečně našly.

Jaké klíčové fráze dovedou potenciální klienty na Tvůj web.

Jak z Tvého webu udělat magnet na nové čtenáře a potenciální objednávky.
SEO optimalizovaný web → Větší viditelnost → Větší trafik na webu → Víc zakázek
Jak bude SEO audit probíhat?

Vstupní call na 20 minut
Kde si ujasníme Tvoje očekávání a já zjistím, jak na tom Tvůj web je.

Analyzuju
Počítej cca 2-3 týdny, kdy Tvůj web důkladně prozkoumám. Zjistím, jak si momentálně stojí, co by se dalo vylepšit a co bude potřeba překopat úplně.

60minutová konzultace
Kdy si řekneme v jakých oblastech potřebuje Tvůj web posílit, aby se dostal na přední příčky ve vyhledávačích.

Výstupy, které budeš mít černé na bílém.

SEO analýza současného stavu
Excel file s informacemi, na jaká klíčová slova máš momentálně získané jaké pozice, co bys mohla lehce vylepšit a co předělat úplně.

Návrhy na skutečně hledané klíčové fráze
použitím těchto frází na webu se zvýší pravděpodobnost, že se Tvůj web dostane ve vyhledávačích nahoru.

On-page SEO
budeš vědět, jak vylepšit současný stav nadpisů (H1 a H2), metapopisků, metatitulků u jednotlivých stránek a popisů obrázků.
Zaváděcí cena:
4 900 Kč + feedback
V ceně máš komplet analýzu současného stavu a návrhy opravdu hledaných klíčových slov. Můžeš si tak postupně upravovat jednotlivé stránky i prodejky, psát blogové články nebo tvořit produkty podle toho, co se vyhledává.
Platit můžeš převodem na účet pomocí QR kódu.
Jedná se o novou službu, proto je zde zaváděcí cena výměnou za feedback, který nám pomůže ji případně ještě víc vytunit.
A to ještě není vše.
Přitáhnout čtenáře na web je polovina úspěchu.
Pojď to dotáhnout do konce – tvoř texty, které čtenáře promění v platící zákazníky.


SEO a Copy Audit dohromady
To je mega síla, která raketově vystřelí Tvůj byznys.

Budeš přesně vědět, kdo jsou Tví spříznění klienti.

Pochopíš důvody, proč chtějí nakupovat právě a jen od Tebe.

Analýza klíčových slov Ti odhalí slova, která je přilákají na web.

Copy audit Ti zase ukáže, jaká slova použít, aby na webu zůstali a nakoupili.
Kombo, které Ti ukáže jak textově vylepšit web, aby se na něj zákazníci dostali, zůstali tam a ve finále nakoupili. Kristy zjistí, kde jsou slabá a silná místa Tvých textů. Na základě analýzy klíčových slov (z SEO Auditu) navrhne konkrétní změny textů, aby zaujaly a rozhoupaly zákazníky k nákupu. A to beze změn struktury webu.
Cena: 6 900 Kč 8 400 Kč

Pro koho je SEO audit vhodný?
Webovky už nějakou dobu máš, byznys Ti funguje, ale SEO jsi doposud moc neřešila. Cítíš, že je ten pravý čas si svojí práci trochu ulehčit a nechat web pracovat za Tebe.
Co když SEO vůbec nerozumím?
Není potřeba, veškerou práci uděláme za Tebe a klíčová slova naservírujeme v přehlednémm Excelu. Výsledky Ti odprezentujeme na závěrečném callu, kde se budeš moci na cokoliv doptat.
Dobře, budu mít klíčová slova a co dál?
Jsou 2 možnosti:
- webovky si spravuješ sama a víš, jak si je upravit. Ukážeme Ti, co kde nastavit pro optimalizaci stávajících stránek i co pořešit v případě, že budeš stránky tvořit nové. Případně spolupracuješ s virtuální asistentkou, která web spravuje a toto pro ni bude hračka.
- optimalizaci deleguješ na nás – pokud Tvoje webovky běží na WordPressu v kombinaci s DIVI, můžeme se následné optimalizace ujmout. Můžeme pořešit jak texty, tak i technické nastavení. Cenovka bude záležet na rozsahu a bude formou balíčků hodin.
Co když to nezlepší moje výsledky?
Zlepší 🙂 Z našich zkušeností vyplývá, že se investice do SEO opravdu vyplatí. Nebudeme Ti mazat med kolem pusy s výroky, že budeš hned na prvních příčkách na nejhledanější klíčová slova a zakázky se jen pohrnou. Ale šikovným zacílením na slova s dobrou hledaností a zároveň malou konkurencí, se můžeš vyšplhat nahoru vcelku rychle.
Např. (např. na webu tradicion.cz jsem při redesignu webových stránek stránku „o nás“ s hledaností 0 nazvala „taneční skupina“ s hledaností 140 měsíčně, a za pár týdnů je na 6. pozici na Googlu – což je pecka…stejnětak jsem vytvořila novou landing page „brazilské tanečnice“ s hledaností 70 měsíčně a tam se dostali na první stránku do týdne a teď dlouhodobě obsazují první pozici).
Samozřejmě se může stát, že pracuješ v mega konkurenčním oboru, kde obří firmy zabraly všechny relevantní slova a na ně se nahoru nedostaneš. Pak aspoň budeš vědět, že tudy cesta nevede a můžeš se zaměřit na delší fráze, které propašuješ do blogových článků a dostaneš tak zákazníky na web oklikou.
Je to hra 🙂