FBpixel

Inspirativní příběh

English with Katka

englishwithkatka.cz

Katka Šlajs Kroftová, lektorka angličtiny s 15letou praxí, se odhodlala konečně mít vlastní webovky. Počáteční strach z viditelnosti a technikálií vystřídalo nadšení. Teď díky vyladěnému webu s e-shopem Katka získává víc klientů, cítí se sebejistě a její byznys roste! 😊

Míša z Webovky pro mamky - ilustrace Míši, webdesignerky a SEO analytičky z Webovky pro mamky.

Přečti si, jak Katka proměnila svůj byznys.

Jaké byly Tvé první pocity a očekávání, když ses doopravdy rozhodla pro nový web? V jaké fázi podnikání jsi byla?

K vytvoření webu mě inspirovala maminka jedné mojí kurzistky, která vyjádřila přání vytvoření jakési databáze materiálů, kam by měli přístup jen rodiče.

To byla ta prvotní myšlenka, přiznám se, že jinak by mě to asi samotnou nenapadlo, nikdy jsem web nepotřebovala.

Podnikala jsem už přes 15 let, ale nikdy jsem neměla potřebu mít vlastní web, protože jsem měla dostatek klientů a noví přicházeli hlavně na doporučení těch stávajících.

Vůbec jsem nevěděla, co očekávat a co se tím rozjede. Ze začátku jsem se hodně bála, protože nemám ráda pozornost a nerada se prezentuji navenek, to byly moje největší obavy, že budu ‚viděna‘, což je ale vlastně podstata webových stránek – prezentovat se navenek.

Hodně jsem se s tímto potýkala a měla jsem hodně pochyb, zda to vůbec zvládnu, zda web bude k něčemu dobrý, a také že přijde kritika od ostatních.

Jak jsi prezentovala svůj byznys předtím, než jsi měla nové webové stránky?

Do té doby jsem prezentovala svůj byznys na sociálních sítích nebo na portálech sdružujících lektory a nabízejících doučování.

S jakými výzvami ses potýkala v podnikání bez profesionálního webu?

Nabízení nových produktů, bylo těžké sehnat nové klienty, zaplnit kurzy, a také si ujasnit věci jako např. cenotvorbu, podmínky rušení lekcí atd. Nyní je toto jasně uvedeno na webu a předcházím tak zbytečným nepříjemnostem a nedorozuměním.

Proč ses rozhodla právě pro naši spolupráci?

Nejprve jsem zkoušela vyhledat na webu různé odborníky, ale vše mi přišlo příliš neosobní a jaksi „sterilní“. Hledala jsem tedy později na FB v diskuzích různá doporučení, až jsem našla váš web, který mě oslovil hned!

Co pro Tebe bylo důležité při výběru dodavatele?

Lidskost, flexibilita, přátelský přístup.

Jak se Ti s námi spolupracovalo?

Skvěle! Velmi jsem ocenila, že mi Míša neustále dokola trpělivě vysvětlovala věci, které mi nedávaly příliš smysl – hlavně věci technického rázu; také měla spoustu velmi užitečných nápadů a podnětů, které by mě vůbec nenapadly. Byla velmi podporující, povzbuzující, dokázala odhalit, co přesně potřebuji.

Co Tě nejvíc překvapilo nebo potěšilo v průběhu tvorby?

Nejvíc mě překvapilo, jaké množství detailů bylo potřeba vyřešit a jak nejasnou jsem vlastně měla o mém webu představu. Až Míšiny otázky mě navedly na správný směr a pomohly mi ujasnit, co vůbec chci a potřebuji.

Jaké byly první reakce okolí na Tvé nové stránky?

Reakce byly velmi pozitivní, všem se web moc líbil!

Jak Ti nový web pomohl zvýšit důvěryhodnost a profesionalitu Tvé značky?

Jsem ráda, že jsem se pro tvorbu vlastního webu rozhodla, protože teď odkazuji klienty rovnou na něj. Sama nemám ráda, když se někdo prezentuje pouze na sítích a já si nemůžu někde přehledně přečíst detailní informace o daném člověku, jeho filosofii a produktech. Dnes web vnímám jako naprostý základ a nechápu, jak jsem mohla fungovat bez něj. Za mě rozhodně zvyšuje profesionalitu a sebeprezentaci.

Jak se změnilo Tvé podnikání od chvíle, kdy jsi spustila nový web?

Začala jsem o svém podnikání přemýšlet jinak, nabízím větší škálu produktů a služeb. Daří se mi oslovovat úplně nové klienty.

Zaznamenala jsi nějaký konkrétní úspěch, který dáváš do souvislosti právě s novým webem?

Více objednávek, klienti ze zahraničí, vyšší zisk.

Jak se teď cítíš, když sdílíš odkaz na své webovky s potenciálními klienty?

Mám ze sebe a svého podnikání lepší pocit, cítím se jistěji a profesionálněji.

Jak Tě tato zkušenost posunula jako podnikatelku?

Přemýšlím více o tom, jak oslovit klienty, jak klienti smýšlí, jak je zaujmout.

Co bys poradila dalším ženám, které stále váhají, zda do profesionálního webu investovat?

I přesto, že jsem se hodně moc bála a práce na webu pro mě byla náročná, dnes jsem neskutečně vděčná za to, že jsem tento krok udělala. Jsem na sebe pyšná, bylo to pro mě obrovské vykročení z komfortní zóny, které mě posunulo úplně jinam, dodalo mi sebevědomí. Každému, kdo váhá, tak doporučuji se do toho pustit, ten pocit pak, když se vše podaří, je neskutečný. Za mě to byla skvělá investice.

u katky na webu najdete:

online kurz hravé angličtiny pro děti

online kurz „Grow with English“ pro dospělé

kurz přípravy k maturitě

individuální lekce angličtiny pro dospělé

příměstské tábory pro děti v Plzni

mentoring pro lektory angličtiny

Máš to podobně jako Katka? Bojíš se být vidět nebo Ti vstávají vlasy hrůzou na hlavě, když si představíš, že by ses měla do tvorby webovek pustit?

 

Jsme tu pro Tebe. Vše vysvětlíme lidskou řečí a díky našim dlouholetým zkušenostem Tě navedeme tam, kde možná zatím necítíš pevnou půdu pod nohama. Na 20 minutovém seznamovacím callu zdarma hned zjistíme, jestli nám to bude klapat. Nezávazně 🙂

Další články k přečtení

Buduj svoji komunitu skrz e-mail marketing

Buduj svoji komunitu skrz e-mail marketing

Buduj svoji komunitu skrz e-mail marketing. Chceš si tvořit komunitu, která ti důvěřuje a s chutí nakupuje tvé produkty?Jednou z cest, kterou se v online...

DIVI

DIVI

DIVIProč používám DIVI šablonu ve WordPressu a doporučuju ji Pamatuju si ten moment, jako by to bylo včera.Hledala jsem šablonu, která bude konečně...

Zaujal Tě náš blog a  chceš dostávat nové články?

VIP kontakt

Poznávací call

Audit textů

Texty na míru