FBpixel

Segmentace v MailerLite: nákup přes WooCommerce

autor: | 1. 6. 2022 | Tipy a triky

Jak propojit MailerLite s WooCommerce tak, aby kupující daného produktu skákali do vybrané skupiny?

Představ si, že prodáváš třeba kurzy a chceš mít zákazníky rozdělené podle toho, který kurz koupili, abys jim mohla nabídnout i ty ostatní. Nebo chceš vymyslet automatizace podle toho, jaký produkt si koupili – na prodej tuhého šamponu můžeš třeba navázat sérii mailů, jak se o něj starat, aby co nejdéle vydržel, jak ho na vlasy nanášet a třeba jaký kondicionér k němu dokoupit.

Co je potřeba, než začneš:

Mít založený a ověřený účet u MailerLite (stačí verze zdarma)

Mít e-shop propojený s MailerLite (plugin Woo MaierLite)

Vytvořený produkt, po jehož zakoupení zákazník skočí do k tomu určené skupiny

Mít připravenou skupinu v MailerLite, do které chceš zákazníky přidávat

Jak zapsat kupující jednoho produktu do zvláštní skupiny v MailerLite

V MailerLite vytvoříme novou automatizaci

Automation – Create Workflow

Nastavíme trigger E-commerce automatizace

 

  • V nastavení workflow překlikneme na záložku E-commerce automation
  • Vyber položku „Purchases specific product“
  • Vyber produkt z obchodu (Select a product from your store)
  • Insert
  • Save

Vytvoříme další krok workflow

  • Klikneme na ikonku +
  • Action

Vybereme, co se s kontaktem má stát

  • V pravém sloupečku dáme Select
  • Copy to group
  • Vybereme Subscriber Group, kam se má kontakt zkopírovat
  • Save
  • Zapneme Workflow ON
  • Hotovo 🙂

Video jak vytvořit segmentaci zákazníků e-shopu v MailerLite

Potřebuješ pomocnou ruku?

Můžeme se domluvit na konzultaci nebo to rovnou uděláme.

Další články k přečtení

Jak na webu vytvořit kotvu

Jak na webu vytvořit kotvu

Tvoříš si web sama a marně si lámeš hlavu nad tím, jak vytvořit kotvu? Jak po kliknutí na obrázek nebo tlačítko Ti automaticky sjede stránka na...

Kalendář cyklické ženy

Kalendář cyklické ženy

Milé ženy, určitě jste už slyšeli o cykličnosti ve spojení s podnikáním. Jsou dny, kdy jsme na vrcholu svých sil, dny, kdy jsme velice kreativní, dny,...

Upřímnost is the new black

Upřímnost is the new black

A nebo ne? Existuje zde možnost, že by jí byla vždycky? Když jsem studovala na vysoké škole marketing, tak nám vtloukali do hlavy, že při tvorbě reklamy...

Zaujal Tě náš blog a  chceš dostávat nové články?

Share This