FBpixel

Jak propojit MailerLite s WooCommerce tak, aby kupující daného produktu skákali do vybrané skupiny?

Představ si, že prodáváš třeba kurzy a chceš mít zákazníky rozdělené podle toho, který kurz koupili, abys jim mohla nabídnout i ty ostatní. Nebo chceš vymyslet automatizace podle toho, jaký produkt si koupili – na prodej tuhého šamponu můžeš třeba navázat sérii mailů, jak se o něj starat, aby co nejdéle vydržel, jak ho na vlasy nanášet a třeba jaký kondicionér k němu dokoupit.

Co je potřeba, než začneš:

Mít založený a ověřený účet u MailerLite (stačí verze zdarma)

Mít e-shop propojený s MailerLite (plugin Woo MaierLite)

Vytvořený produkt, po jehož zakoupení zákazník skočí do k tomu určené skupiny

Mít připravenou skupinu v MailerLite, do které chceš zákazníky přidávat

Jak zapsat kupující jednoho produktu do zvláštní skupiny v MailerLite

V MailerLite vytvoříme novou automatizaci

Automation – Create Workflow

Nastavíme trigger E-commerce automatizace

 

  • V nastavení workflow překlikneme na záložku E-commerce automation
  • Vyber položku „Purchases specific product“
  • Vyber produkt z obchodu (Select a product from your store)
  • Insert
  • Save

Vytvoříme další krok workflow

  • Klikneme na ikonku +
  • Action

Vybereme, co se s kontaktem má stát

  • V pravém sloupečku dáme Select
  • Copy to group
  • Vybereme Subscriber Group, kam se má kontakt zkopírovat
  • Save
  • Zapneme Workflow ON
  • Hotovo 🙂

Video jak vytvořit segmentaci zákazníků e-shopu v MailerLite

Potřebuješ pomocnou ruku?

Můžeme se domluvit na konzultaci nebo to rovnou uděláme.

Zaujmi na první pohled

3denní e-mailová série ZDARMA pro perfektní homepage Tvého webu. 

Praktická příručka plná akčních kroků a vychytávek, která Tě krok po kroku provede tvorbou úvodní stránky Tvého webu. 

Za 3 dny můžeš mít úvodku, která zaujme, osloví a dovede ty pravé klienty přesně tam, kde je chceš mít.

Další články k přečtení

Obchodní podmínky na webu

Obchodní podmínky na webu

Obchodní podmínky Proč je důležité je mít fakt sPrávně Když jsme s Webovkama pro mamky začínaly, říkaly jsme si, že obchodní podmínky jsou jen nutné zlo....

Jak skloubit práci a rodinu

Jak skloubit práci a rodinu

Jak skloubit práci a rodinu Jak to všechno stíhám?Jsem podnikatelka a mám tři krásné děti – šestiletého, čtyřletého a šestiměsíčního chlapečka. Vytvářím...

Zaujal Tě náš blog a  chceš dostávat nové články?

VIP kontakt

Poznávací call

Audit textů

Texty na míru